Blogi

"Luovuus on meissä kaikissa"

Jotkut vain käyttävät sen paremmin kuin toiset.
Luovat projektit ovat ihaninta mitä tiedämme.
Mainonta, grafiikka, videot, kotisivut, yrityskuvan suunnittelu.
You name it.

R-Mies lentää
Mitä on SEO?
Mitä on SEO?
Hakukoneoptimointi eli SEO (Search Engine Optimization) on prosessi, jolla pyritään parantamaan verkkosivuston näkyvyyttä hakukoneiden, kuten Google, Bing ja Yahoo, hakutuloksissa.
Asiakaskokemusfilmi | The Story
Asiakaskokemusvideo
Olemme kuvanneet viimeisen vuoden aikana paljon asiakaskokemusvideoita.Miksi? Yksinkertaisesti siitä syystä, että asiakastarina näyttäytyy valtavan tärkeänä elementtinä mahdollista ostopäätöstä tehtäessä. Toisin sanoen perinteisen yritysvideon, tai markkinointivideon rinnalle suosituksi vaihtoehdoksi on noussut kahden yrityksen, tai yrityksen ja asiakkaan välinen yhteistyötarina.
Youtube ja tilaajamäärän kasvattaminen
Youtube ja tilaajamäärän kasvattaminen
Jaamme tässä kolme pikaista vinkkiä sen suhteen, miten kasvatat tilaajamäärääsi youtubessa. Vinkki 1: Niin oudolta kuin se tuntuukin, julkaise pidempiä videoita. What???!!! Näin se on, eli yli kymmenen minuutin videot toimivat parhaiten. Miksi? Koska YouTube suosii algoritminsa osalta pitkiä videoita. Kannattaa myös tiedostaa, että pidemmät videot
Blog // Youtube ja näkyvyys
Youtube ja näkyvyys
Hyvin usein sosiaaliseen mediaan ja eritoten Youtubeen videota tuotettaessa sama ikävä kaava toistuu. Toisin sanoen videon tai brändifilmin tekemiseen on laitettu valtavasti aikaa ja vaivaa, mutta se ei kerää jostain syystä juurikaan katsojia. Kyse ei ole siitä, että videot olisivat huonolaatuisia, tai että sisältö tai yrityksesi eivät kiinnostaisi
Asiakaskokemus, videosarja yrityksille
Asiakaskokemuksia
Olemme vuoden 2020 aikana kuvanneet asiakaskokemusvideoita. Perinteisen yritysvideon, tai markkinointivideon rinnalle suosituksi vaihtoehdoksi on noussut kahden yrityksen välinen yhteistyötarina.
Videomarkkinointi
Videomarkkinoinnin tilastoja vuodelle 2020
Elämme mielenkiintoisia aikoja tätä kirjoitettaessa, eli maaliskuun loppupuolella 2020. Korona möyrii maailmalla ja tulevaisuus on hämärän peitossa monella alalla, sidosryhmällä ja markkinapaikalla. Siitä huolimatta, unohdetaan hetkeksi myrskytuuli ulkona ja luodaan katsaus aikaan, jolloin asiat ovat todennäköisesti hieman normaalimmalla tolalla. T
Dokumentaarinen hääkuvaus, Vaasa
Dokumentaarinen hääkuvaus
Heinäkuun viimeisenä viikonloppuna saimme kunnian taltioida ihania häitä, kun Rebecca ja Ludwig saivat toisensa astellessaan avioliiton auvoiseen satamaan. Häät vietettiin Vaasassa 27.7.2019, jolloin koko maassa rikottiin varmasti hellerajoja kautta linjan. Iltapäivän hetkinä myös suomen aurinkoisimmassa kaupungissa oli varjossa peräti +32c..!Tehtä
Yritysten kuvapankkikuvat
Yritysten kuvapankkikuvat
Heinäkuun alkupuolella käväisimme varsin monipuolisella ja mielekkäällä kuvausmatkalla, kun tuotimme Lepplaxissa majapaikkaansa pitävälle Sundströmin perheyritykselle laajan media-arkiston.
Video ja LinkedIn
Video ja LinkedIn
Olemme vannoutuneita tilastojen tutkijoita, joten rikastutamme jälleen kerran lukijoidemme elämää muutamilla mielenkiintoisilla faktoilla. Tällä kertaa syvennymme hieman yhteisöpalvelu LinkedIniin, tuohon työelämän Facebookiin.
Miten kauan sisältösi toimii sosiaalisessa mediassa ja internetissä?
Miten kauan sisältösi toimii sosiaalisessa mediassa ja internetissä?
Törmäsimme internetin syövereissä mielenkiintoiseen infograafiin, jonka pohjalta ajattelimme kirjoittaa muutamia rivejä sisällön toimivuudesta ja näkyvyydestä ari alustoilla. Seuraavaan sisältöön saa suhtautua luonnollisesti varauksella ja kyseenalaistaen, mutta ympäripyöreät suuntaviivat ovat varmasti lähellä totuutta. Miten kauan siis käyttäjän t
Videomarkkinointi vuodelle 2019
Videomarkkinointi vuodelle 2019
Tässä kirjoituksessa voisimme hieman nopeasti sivuta, minkälaiset asiat ovat pinnalla videomarkkinoinnin saralla vuoden 2019 alkajaisiksi. Mitä seikkoja on siis syytä ottaa huomioon suunnitellessasi mahdollista strategiaasi. Prosessi Ennen kuin siirrymme muutamiin mielenkiintoisiin faktoihin, voisimme mutustella videomarkkinointia suuremmassa kuvas
Onko tv-mainonta kuollut?
Onko TV-mainonta kuollut?
Otsikko saattaa olla kenties hieman raflaava ja kysyen kärjistävä, mutta aihetta on varmasti syytä hieman mutustella ja avata hyvässä ja pahassa.