Kiinteistöhuolto Rokka & Kukkola on tunnettu ja arvostettu vuodesta 2000 toiminut kiinteistöhoitoalan yritys, joka tarjoaa kiinteistöhuoltopalvelua Vaasan seudulla. Nyt myös uudistunein kotisivuin.
+35840 7332000 | Sähköposti:
Kiinteistöhuolto Rokka & Kukkola on tunnettu ja arvostettu vuodesta 2000 toiminut kiinteistöhoitoalan yritys, joka tarjoaa kiinteistöhuoltopalvelua Vaasan seudulla. Nyt myös uudistunein kotisivuin.
Kevään kiireiden väleissä voitte käydä katsastamassa "You and I" -lyhytfilmin, toteuttajana www.thestory.fi
Ja kyllä, lyhytfilmi on jatkoa joulukuiselle "Good hearted woman" -lyhärille!
Avoklinikka Noja on monipuolinen ja ainutlaatuinen, erityisesti psykiatriaan suuntautunut kotisairaala, kotona toteutettavan tuetun pitkäaikaisasumisen sekä kotipalvelun yritys.
Uusyrityskeskus Neuvoa-antava on Etelä-Pohjanmaalla toimiva aloittaville yrittäjille maksuttomia ja luottamuksellisia neuvontapalveluja tarjoava organisaatio. Ja nyt myös uudistetun sivuston omistajataho.
Olemme kuvanneet viimeisen vuoden aikana paljon asiakaskokemusvideoita.
Miksi? Yksinkertaisesti siitä syystä, että asiakastarina näyttäytyy valtavan tärkeänä elementtinä mahdollista ostopäätöstä tehtäessä. Toisin sanoen perinteisen yritysvideon, tai markkinointivideon rinnalle suosituksi vaihtoehdoksi on noussut kahden yrityksen, tai yrityksen ja asiakkaan välinen yhteistyötarina.
Jaamme tässä kolme pikaista vinkkiä sen suhteen, miten kasvatat tilaajamäärääsi youtubessa.
What???!!! Näin se on, eli yli kymmenen minuutin videot toimivat parhaiten. Miksi? Koska YouTube suosii algoritminsa osalta pitkiä videoita. Kannattaa myös tiedostaa, että pidemmät videot sijoittuvat paremmin hakutuloksissa.
Olet luultavasti kuullut joskus ajatelman, että kasvattaaksesi kanavaasi sinun on ladattava videoita säännöllisesti. Tämä ajatus on luonnollisesti täysin oikea, mutta vielä tärkeämpää on varmistaa, että tarjoat laadukkaita videoita. Ihmiset kyllä huomaavat, kun annat sielusi ja kaiken enrgiasi videoihisi!
Tämä on yksi yksinkertaisimmista tavoista hankkia tilaajia, koska useimmat YouTube-käyttäjät eivät koskaan vastaa kommentteihin. Outoa kyllä. Eli, vastaamalla jokaiseen sinulle jätettyyn kommenttiin erotut joukosta välittömästi.
Lähes kaikki suositut YouTube-vaikuttajat rytmittävät videoitaan venyttääkseen videon katseluaikaa ja saadakseen lisää tilaajia.
Se on käytännössä tapahtuma videon sisällä, joka muuttaa alitajuisesti katsojien ajatusmallia.
Esimerkiksi. Videossa tapahtuva hyppyleikkaus (Jump cut), kameran kulman vaihtaminen tai grafiikan käyttö, ovat kaikki videon rytmittämistä, jotka tekevät videoistasi dynaamisempia.
Tämä taas pitää ihmiset katsomassa videotasi pidempään.
Ja kuten tiedetään, katseluaika on erittäin tärkeä tekijä YouTuben SEO-sijoituksessa.
Toisin sanoen mitä kauemmin pidät ihmiset katsomassa videoitasi, sitä enemmän tilaajia saat.
Tässä kaikki tältä erää!
Toivomme, että nämä vinkit auttavat sinua saamaan lisää tilaajia YouTubessa.
https://www.thestory.fi/blogi/youtube-ja-tilaajamaaran-kasvattaminen/
Hyvin usein sosiaaliseen mediaan ja eritoten Youtubeen videota tuotettaessa sama ikävä kaava toistuu.
Toisin sanoen videon tai brändifilmin tekemiseen on laitettu valtavasti aikaa ja vaivaa, mutta se ei kerää jostain syystä juurikaan katsojia.
Kyse ei ole siitä, että videot olisivat huonolaatuisia, tai että sisältö tai yrityksesi eivät kiinnostaisi katsojaa. Ei! Älä siis huolestu. Luovuus, aika tai raha ei ole mennyt hukkaan.
Suurin syy siihen, miksi ihmiset tai yritykset eivät koskaan näe YouTube-kanavansa kasvua, on se, että heidän kohdeyleisönsä ei koskaan näe heidän videotaan.
Yksinkertaistettuna he eivät koskaan näe videotasi, koska sinulla ja videollasi ei ole näyttökertoja.
Vaikuttaa melkoiselta noidankehältä, vai..?
Ilman katselukertoja YouTube ei halua valitettavasti mainostaa videotasi orgaanisesti lisätäkseen liikennettä.
Eli kohdeyleisösi ei tiedä koskaan olemassaolostasi ennen kuin video otetaan käsittelyyn ja asetetaan suoraan heidän silmiensä eteen. Sitä siis kansankielellä markkinoidaan.
Avainsana näkyvyyteen on ehdottomasti youtube-mainonta.
Pienen budjetin ja räätälöityjen avainsanojen + lokaation avulla videosi näytetään halutulle kohderyhmälle ja maksat mainoksesi osalta vain niistä ihmisistä, jotka oikeasti katsovat videosi.
Sama video, jota ei aikaisemmin katsottu yhtään, saakin nyt yhtäkkiä 10 000 katselukertaa 4 päivässä hyvin pienellä budjetilla. Videosi saavuttaa myös tykkäyksiä ja kanavasi tilaajia.
Ainoa ero vanhaan on taustalla etenevä mainoskampanja.
Käytännössä youtuben työkalut kertovat halutulle kohderyhmälle jatkuvalla syötöllä kanavastasi/videostasi, eli käytännössä jakelevat ”virtuaalisia flyereita” asiakkaille ja näin lopputuotteesi saa jalansijaa siellä, missä sen pitääkin.
Eli ihmisille, jotka vaikkapa puhuvat Suomea, asuvat Varsinais-suomessa ja ovat kiinnostuneita tietysiistä kanavista, tai videosisällöistä.
Ei siis ulkomaalaisia klikkifarmeja.
Kun asiaa katsoo tällä kulmalla, YouTube-menestys on paljon helpompaa kuin uskoisikaan.
Autamme mielellämme sinua hyödyntämään youtuben mainos -ja statistiikkatyökaluja ja näin selättämään jatkuvat algoritmimuutokset ja markkinoita kyllästävät sisällöntuottajat.
Yllä mainitut seikat tekevät muuten lähes mahdottomaksi, tai ainakin hyvin vaikeaksi näkyä ja kuulua.
Sinun ei enää tarvitse uida vastavirtaan ja taistella todennäköisyyksiä vastaan.
Näytä videosi oikeille ihmisille.
Kohdeyleisösi odottaa sinua, kysy siis tarjousta!
Oikein mainiota joulunaikaa ja sen odotusta vuonna 2021!Vuosi 2021 alkaa olemaan lopuillaan ja uusi vuosi kolkuttaa vahvasti jo ovella. Sujukoon vuosi 2022 onnellisten tähtien alla, sitä ennen toivotamme hyvää ja rauhallista joulua kaikille yhteistyökumppaneillemme ja verkostomme jäsenille!
”Tervetuloa ihmisten palveltavaksi” -slogan kiteytti Isännöinti Mäkisen brändifilmin. Ja se toimi. Vaasalainen Isännöinti Mäkinen sai näköisensä brändifilmin eetteriin syksyllä 2021. Toimiva käsikirjoitus, tyylikäs kuvaus ja värimäärittely, sekä heittäytyvät näyttelijät henkilökunnasta. Lopputulos sykähdytti!
Vaasan Merenkyntäjät r.y on vuonna 1926 perustettu perinteikäs pursiseura. RStudio tuotti pursiseuralle uudistuneet sivut Wordpressin avulla ja kuvasi ohessa myös sivuston tyylikkäät, kesäiset fiiliskuvat.
Aktion Österbottenista on hienoa, että yritystukien kysyntä on aktiivista, alueella riittää ideoita ja yrittäjillä on vauhti päällä. Kuvasimme Aktion Österbottenille elokuvatyylisen trailer-toteutuksen kesän aikana.
Seinäjoella toimiva Wire Valmennus Oy on kahden entisen urheilijan, nykyisen valmentajan, "vahvan ja kestävän” yritys. Yritys tuottaa personal training-, valmennus-, liikunta- ja hyvinvointipalveluita yksilöasiakkaille, pienryhmille sekä yritysasiakkaille.
Vaasa Festivalin ja Vaasan Sähkö - Vasa Elektriska saippuasarja!
Lähde mukaan seuraamaan tapahtumarikasta festivaalipäivää yhdeksänosaisen sarjan mukana.
TUOTANTO/PRODUCTION:
https://www.instagram.com/thestoryfi/
Silmukkatien Autohuolto Oy on nykyaikainen palveleva autokorjaamo Vaasassa. Ihanaisen ja lämpöisen kesäkuun tiimellyksessä menimme ja uudistimme yrityksen kotisivut! Juuri edellä mainitun nykyaikaisuuden nimissä hyvin palvellut sisällönhallintajärjestelmä vaihdettiin uuteen ja otimme kokonaisuuteen Wordpressin hallitsemaan kokonaisuuden päivittämistä.
Superpesistä ja Ykköspesistä Vaasan Elisa Stadionilla heinäkuussa 2021 huikeassa Pesisklassikko By Vaasa Festival tapahtumassa!
Q-Netin tehtävänä on valita asiakkaalle sellaiset yhteydet, laitteet ja turvaohjelmat,
jotka saavat työnteon rullaamaan katkotta.
Suomesta on puuttunut yrityskauppoihin erikoistunut aktiivinen toimija.
Tähän tarpeeseen on perustettu Patrio. Yritys toimii aktiivisesti koko Suomessa.
Esitteillä tuottamamme yritysvideo, joka on julkistettu Aha Logisticsin 10-v syntymäpäivänä 25.11.2020.
Rakennusliike Kuoppala suorittaa monipuolista uudis- ja korjausrakentamista sekä yrityksille että yksityisille.
Toiminta-alueena on Vaasa ja alueen lähikunnat.
Olemme vuoden 2020 aikana kuvanneet asiakaskokemusvideoita. Perinteisen yritysvideon, tai markkinointivideon rinnalle suosituksi vaihtoehdoksi on noussut kahden yrityksen välinen yhteistyötarina.