Aha Logistics 10 vuotta

Aha Logistics 10 vuotta

Esitteillä tuottamamme yritysvideo, joka on julkistettu Aha Logisticsin 10-v syntymäpäivänä 25.11.2020.

Jatka lukemista
  9 osumaa
Merkitty asiasanoilla:
9 osumaa

Rakennusliike Kuoppala

Rakennusliike Kuoppala

Rakennusliike Kuoppala suorittaa monipuolista uudis- ja korjausrakentamista sekä yrityksille että yksityisille.
Toiminta-alueena on Vaasa ja alueen lähikunnat.

Jatka lukemista
  94 osumaa
94 osumaa

Asiakaskokemuksia

Asiakaskokemus, videosarja yrityksille

Olemme vuoden 2020 aikana kuvanneet asiakaskokemusvideoita. Perinteisen yritysvideon, tai markkinointivideon rinnalle suosituksi vaihtoehdoksi on noussut kahden yrityksen välinen yhteistyötarina.

Jatka lukemista
  185 osumaa
185 osumaa

Metallityöt, yritysvideo 2020

Metallityöt 2020

Vaasan Metallityöt saivat vuoden 2020 toiminnallisen läpileikkauksen videon muodossa, kun toteutimme heille yritysvideon viimeisen vuoden ajan kuvatusta materiaalista.

Lopputulos on varmasti yrityksen näköinen, täynnä Vaasan maisemia jokaisesta perspektiivistä.

 

  173 osumaa
173 osumaa

Wasa Stars

Wasa Stars

Yhdistyksen tarkoituksena on tukea Vaasan seudun nuorten urheilutoimintaa, edistää urheilun leviämistä alueella sekä edesauttaa luomaan kaikille vaasalaisille nuorille tasapuoliset mahdollisuudet harrastaa rakastamaansa lajia.

Jatka lukemista
  273 osumaa
273 osumaa

Marja Bothnia Berries

Marja Bothnia Berries

Marja Bothnia Berries Oy on erikoistunut pakastemarjojen teollisuusmyyntiin.
Yritys organisoi marjojen keräyksen, jäädyttämisen, puhdistuksen ja asiakkaille toimittamisen ympäri maailmaa.

Jatka lukemista
  295 osumaa
295 osumaa

Leinolat Group

Leinolat Group

Leinolat Group on suomalainen perheyrityksistä koostuva konserni.

Jatka lukemista
  369 osumaa
369 osumaa

Prosi oy - lämpösäädeltyjen kuljetusten erikoisosaaja

Prosi Oy

Kuljetusliike Sampo Prosi Oy on elintarvikkeiden lämpösäädeltyihin kuljetuksiin erikoistunut perheyritys.

Jatka lukemista
  387 osumaa
387 osumaa

Videomarkkinoinnin tilastoja vuodelle 2020

Videomarkkinointi

Elämme mielenkiintoisia aikoja tätä kirjoitettaessa, eli maaliskuun loppupuolella 2020. Korona möyrii maailmalla ja tulevaisuus on hämärän peitossa monella alalla, sidosryhmällä ja markkinapaikalla.

Siitä huolimatta, unohdetaan hetkeksi myrskytuuli ulkona ja luodaan katsaus aikaan, jolloin asiat ovat todennäköisesti hieman normaalimmalla tolalla.

Toisin sanoen tarkastellaan aavistuksen videomarkkinoinnin lukuja vuodelle 2020. Mitä siis on mahdollista miettiä tällä hetkellä, tai kenties tulevina kuukausina. Alla 10 nopeata kohtaa takaraivoon talletettavaksi itse kullekin.

 

  1. 85% kaikista Internetin käyttäjistä katsoi online-videosisältöä kuukausittain vuonna 2019. Oli laite tai ruutukoko sitten mikä tahansa. Tämä tarkoittaa, että videosisällöstä tulee koko ajan yhä suositumpaa.

 

  1. 54% kuluttajista haluaa nähdä enemmän videosisältöä ​​tuotemerkistä tai yrityksestä, josta se on kiinnostunut tai seuraa. Tämä puolestaan osoittaa, että myös videosisällön kysyntä tulee kasvamaan JÄLLEEN KERRAN!

 

  1. 87% markkinoinnin ammattilaisista käyttää videota markkinointityökaluna. Yhä useammat yritykset sisällyttävät videosisällön osaksi digitaalista markkinointistrategiaansa.

 

  1. Video on kuluttajan suosikki sisältötyyppinä. Toisin sanoen videota kulutetaan eniten tuotemerkkien kohdalla sosiaalisessa mediassa. Ja jälleen voimme todeta edellisiin kohtiin viitaten, kuluttajat odottavat enemmän videosisältöä.

 

  1. 88% videomarkkinoijista on tyytyväisiä sosiaalisen median videomarkkinointityönsä ROI: hin. Eli lopputuotteeseen sijoitettuihin rahoihin ja mitä tämä prosessi on tuottanut myynnin osalta takaisin.

    Yritykset käyttävät videomarkkinointia liiketoimintansa parantamiseksi. Tähän sisältyy muun muassa myynnin kasvattaminen, tuotemerkkitietoisuuden lisääminen ja asiakkaidensa pitäminen ajan tasalla.

 

  1. Videomarkkinoijat saavat 66% enemmän ”liidejä” vuodessa. Tämä liidien lisääntynyt laatu voi johtua videosisällön tarjoaman koulutuksen laadusta.  (*Liidillä käsitetään yleensä potentiaalista asiakasta)

 

  1. Tavallinen käyttäjä viettää 88% enemmän aikaa verkkosivustolla, jossa on video. Tämä osoittaa, että videosisältö parantaa vahvasti sitoutumista verkkosivustoosi. LISÄÄ SIVUILLESI SIIS VIDEO!

 

  1. Kahdeksan käyttäjää kymmenestä (8/10) on ostanut ohjelmiston tai sovelluksen/appin katsottuaan tuotemerkin tarjoamaa videota. 

 

  1. Internetin käyttäjät kuluttivat viikossa 6 tuntia ja 50 minuuttia viikossa videoita verkossa katsellen vuonna 2019.

 

  1. Vuonna 2022 82% maailmanlaajuisesta Internet-liikenteestä tulee analyytikkojen mukaan videoiden suoratoistosta ja latauksista.

 

Kiitos, rakkaudesta tilastoihin. #sydän

  402 osumaa
402 osumaa

Tekniq Oy

Tekniq Oy

Tekniq Oy on yksityinen konsultointi-, rekrytointi- ja resurssienhallintayritys, jolla on suuri määrä asiantuntijoita listoillaan.
Yrityksellä on vankka historia projekteista ympäri maailmaa eri kulttuurien ja sijaintien kanssa.

Jatka lukemista
  454 osumaa
454 osumaa

Wasa Stars, hyväntekeväisyyskonsertti

WS Arena

Palataan vielä hetkeksi hienoon iltaan 14.12.2019 videon muodossa. 

Jatka lukemista
  420 osumaa
420 osumaa

Vasaramessut 2019

Vasaramessut 2019, Vaasa

Pohjanmaan Expo järjesti Vasaramessut Botniahallissa 26-27.10.2019. Esittelyssä kuvaamamme aftermovie.

Lisätietoa messuista: www.vasaramessut.fi

Kuvaamamme kuvagalleria: www.vasaramessut.fi/kuvagalleria

 

  468 osumaa
468 osumaa

Silmukkatien Autohuolto, Ytsi - osa 3

Ytsi3Ytsi, osa 3

Silmukkatien Autohuollolle kuvaamamme videosarjan osa numero 3. Ytsi katsastuksessa.

Jatka lukemista
  530 osumaa
530 osumaa

Silmukkatien Autohuolto, Ytsi - osa 2

Silmukkatien Autohuolto

Silmukkatien Autohuollolle kuvaamamme mainosvideosarjan osa numero 2.

Jatka lukemista
  576 osumaa
576 osumaa

Silmukkatien Autohuolto, Ytsi - osa 1

Silmukkatien Autohuolto

Silmukkatien Autohuollolle kuvaamamme mainosvideosarjan osa numero 1.

Jatka lukemista
  546 osumaa
546 osumaa

Kotileipomo Hämäläinen

kotileipomo-hamalainen-vaasa

Kotileipomo Hämäläisen juuret ulottuvat aina vuoteen 1926, jolloin Aati Hämäläinen perusti leipomon Vaasaan. Leipomo juhli 90 vuotista taivaltaan joulukuussa 2016.

Jatka lukemista
  582 osumaa
582 osumaa

Schoolday.fi uudisti sivustonsa

Schoolday

Helsinkiläinen School Day on kouluhyvinvoinnin ja tekoälyn asiantuntijayritys. 

Jatka lukemista
  610 osumaa
610 osumaa

Metallityöt - Walking Bridges

Metallityöt - Walking Bridges

Metallityöt, eli Vaasassa toimiva teräsrakenteiden valmistamiseen-, kokoonpanoon- ja hitsaukseen erikoistunut yritys sai itselleen viestintämateriaalia videon muodossa.

Jatka lukemista
  1085 osumaa
1085 osumaa

Primica Tools

Primica Tools

Primica Tools on Vaasalainen sähkö – ja ilmapainetyökalujen huoltoliike sekä tarvike ja varaosamyyjä.
Yritys huoltaa ja korjaa sähkötyökaluja ja koneita sekä ammattilaisille, että yksityiskäyttäjille.

Jatka lukemista
  672 osumaa
672 osumaa

Ilmastokiri, Greenpeace Suomi

Greenpeace, Ilmastokiri

Tiedättekö te missä on Pohjoismaiden suurin energiateknologian keskittymä? -Vaasassa! Tuo keskittymä on kasvattanut Vaasan seudusta Suomen talouden pikkujättiläisen. Mukana on 140 yritystä, joiden liikevaihto on yhteensä miljardeja euroja.

Jatka lukemista
  921 osumaa
921 osumaa