Jouluinen lyhytfilmi - The Story

Lyhytfilmi // The Story

Oikein mainiota joulunaikaa ja sen odotusta vuonna 2021!

Jatka lukemista
  56 osumaa
56 osumaa

IS Mäkinen // Brändifilmi - The Story

Isännöinti Mäkinen // Brändifilmi

”Tervetuloa ihmisten palveltavaksi” -slogan kiteytti Isännöinti Mäkisen brändifilmin. Ja se toimi.

Jatka lukemista
  45 osumaa
45 osumaa

Vaasan Merenkyntäjät

Vaasan Merenkyntäjät

Vaasan Merenkyntäjät r.y on vuonna 1926 perustettu perinteikäs pursiseura.

Jatka lukemista
  147 osumaa
147 osumaa

Aktion Österbotten

Aktion Österbotten

Aktion Österbottenista on hienoa, että yritystukien kysyntä on aktiivista, alueella riittää ideoita ja yrittäjillä on vauhti päällä.

Jatka lukemista
  152 osumaa
152 osumaa

Wire Valmennus Oy

Wire Valmennus Oy

Seinäjoella toimiva Wire Valmennus Oy on kahden entisen urheilijan, nykyisen valmentajan, "vahvan ja kestävän” yritys. Yritys tuottaa personal training-, valmennus-, liikunta- ja hyvinvointipalveluita yksilöasiakkaille, pienryhmille sekä yritysasiakkaille.

Jatka lukemista
  145 osumaa
145 osumaa

Vaasa Festival 2021

Vaasa Festival 2021

Vaasa Festivalin ja Vaasan Sähkö - Vasa Elektriska saippuasarja!

Lähde mukaan seuraamaan tapahtumarikasta festivaalipäivää yhdeksänosaisen sarjan mukana.

TUOTANTO/PRODUCTION:

www.thestory.fi

https://www.instagram.com/thestoryfi/

 

  246 osumaa
246 osumaa

Silmukkatien Autohuolto Oy

Silmukkatien Autohuolto

Ihanaisen ja lämpöisen kesäkuun tiimellyksessä uudistimme Silmukkatien Autohuollon kotisivut!

Jatka lukemista
  324 osumaa
Merkitty asiasanoilla:
324 osumaa

Pesisklassikko 2021 Elisa Stadionilla!

Pesisklassikko 2021 Elisa Stadionilla!

Superpesistä ja Ykköspesistä Vaasan Elisa Stadionilla heinäkuussa 2021 huikeassa Pesisklassikko By Vaasa Festival tapahtumassa!

Jatka lukemista
  369 osumaa
369 osumaa

Q-Net uudisti ilmeensä

Q-Net Oy

Q-Netin tehtävänä on valita asiakkaalle sellaiset yhteydet, laitteet ja turvaohjelmat,
jotka saavat työnteon rullaamaan katkotta.

Jatka lukemista
  345 osumaa
Merkitty asiasanoilla:
345 osumaa

Patrio Oy

Patrio-web

Suomesta on puuttunut yrityskauppoihin erikoistunut aktiivinen toimija.
Tähän tarpeeseen on perustettu Patrio. Yritys toimii aktiivisesti koko Suomessa.

Jatka lukemista
  430 osumaa
Merkitty asiasanoilla:
430 osumaa

Aha Logistics 10 vuotta

Aha Logistics 10 vuotta

Esitteillä tuottamamme yritysvideo, joka on julkistettu Aha Logisticsin 10-v syntymäpäivänä 25.11.2020.

Jatka lukemista
  463 osumaa
Merkitty asiasanoilla:
463 osumaa

Rakennusliike Kuoppala

Rakennusliike Kuoppala

Rakennusliike Kuoppala suorittaa monipuolista uudis- ja korjausrakentamista sekä yrityksille että yksityisille.
Toiminta-alueena on Vaasa ja alueen lähikunnat.

Jatka lukemista
  638 osumaa
638 osumaa

Asiakaskokemuksia

Asiakaskokemus, videosarja yrityksille

Olemme vuoden 2020 aikana kuvanneet asiakaskokemusvideoita. Perinteisen yritysvideon, tai markkinointivideon rinnalle suosituksi vaihtoehdoksi on noussut kahden yrityksen välinen yhteistyötarina.

Jatka lukemista
  877 osumaa
877 osumaa

Metallityöt, yritysvideo 2020

Metallityöt 2020

Vaasan Metallityöt saivat vuoden 2020 toiminnallisen läpileikkauksen videon muodossa, kun toteutimme heille yritysvideon viimeisen vuoden ajan kuvatusta materiaalista.

Lopputulos on varmasti yrityksen näköinen, täynnä Vaasan maisemia jokaisesta perspektiivistä.

 

  584 osumaa
584 osumaa

Wasa Stars

Wasa Stars

Yhdistyksen tarkoituksena on tukea Vaasan seudun nuorten urheilutoimintaa, edistää urheilun leviämistä alueella sekä edesauttaa luomaan kaikille vaasalaisille nuorille tasapuoliset mahdollisuudet harrastaa rakastamaansa lajia.

Jatka lukemista
  739 osumaa
739 osumaa

Marja Bothnia Berries

Marja Bothnia Berries

Marja Bothnia Berries Oy on erikoistunut pakastemarjojen teollisuusmyyntiin.
Yritys organisoi marjojen keräyksen, jäädyttämisen, puhdistuksen ja asiakkaille toimittamisen ympäri maailmaa.

Jatka lukemista
  812 osumaa
812 osumaa

Leinolat Group

Leinolat Group

Leinolat Group on suomalainen perheyrityksistä koostuva konserni.

Jatka lukemista
  868 osumaa
868 osumaa

Prosi oy - lämpösäädeltyjen kuljetusten erikoisosaaja

Prosi Oy

Kuljetusliike Sampo Prosi Oy on elintarvikkeiden lämpösäädeltyihin kuljetuksiin erikoistunut perheyritys.

Jatka lukemista
  890 osumaa
890 osumaa

Videomarkkinoinnin tilastoja vuodelle 2020

Videomarkkinointi

Elämme mielenkiintoisia aikoja tätä kirjoitettaessa, eli maaliskuun loppupuolella 2020. Korona möyrii maailmalla ja tulevaisuus on hämärän peitossa monella alalla, sidosryhmällä ja markkinapaikalla.

Siitä huolimatta, unohdetaan hetkeksi myrskytuuli ulkona ja luodaan katsaus aikaan, jolloin asiat ovat todennäköisesti hieman normaalimmalla tolalla.

Toisin sanoen tarkastellaan aavistuksen videomarkkinoinnin lukuja vuodelle 2020. Mitä siis on mahdollista miettiä tällä hetkellä, tai kenties tulevina kuukausina. Alla 10 nopeata kohtaa takaraivoon talletettavaksi itse kullekin.

 

  1. 85% kaikista Internetin käyttäjistä katsoi online-videosisältöä kuukausittain vuonna 2019. Oli laite tai ruutukoko sitten mikä tahansa. Tämä tarkoittaa, että videosisällöstä tulee koko ajan yhä suositumpaa.

 

  1. 54% kuluttajista haluaa nähdä enemmän videosisältöä ​​tuotemerkistä tai yrityksestä, josta se on kiinnostunut tai seuraa. Tämä puolestaan osoittaa, että myös videosisällön kysyntä tulee kasvamaan JÄLLEEN KERRAN!

 

  1. 87% markkinoinnin ammattilaisista käyttää videota markkinointityökaluna. Yhä useammat yritykset sisällyttävät videosisällön osaksi digitaalista markkinointistrategiaansa.

 

  1. Video on kuluttajan suosikki sisältötyyppinä. Toisin sanoen videota kulutetaan eniten tuotemerkkien kohdalla sosiaalisessa mediassa. Ja jälleen voimme todeta edellisiin kohtiin viitaten, kuluttajat odottavat enemmän videosisältöä.

 

  1. 88% videomarkkinoijista on tyytyväisiä sosiaalisen median videomarkkinointityönsä ROI: hin. Eli lopputuotteeseen sijoitettuihin rahoihin ja mitä tämä prosessi on tuottanut myynnin osalta takaisin.

    Yritykset käyttävät videomarkkinointia liiketoimintansa parantamiseksi. Tähän sisältyy muun muassa myynnin kasvattaminen, tuotemerkkitietoisuuden lisääminen ja asiakkaidensa pitäminen ajan tasalla.

 

  1. Videomarkkinoijat saavat 66% enemmän ”liidejä” vuodessa. Tämä liidien lisääntynyt laatu voi johtua videosisällön tarjoaman koulutuksen laadusta.  (*Liidillä käsitetään yleensä potentiaalista asiakasta)

 

  1. Tavallinen käyttäjä viettää 88% enemmän aikaa verkkosivustolla, jossa on video. Tämä osoittaa, että videosisältö parantaa vahvasti sitoutumista verkkosivustoosi. LISÄÄ SIVUILLESI SIIS VIDEO!

 

  1. Kahdeksan käyttäjää kymmenestä (8/10) on ostanut ohjelmiston tai sovelluksen/appin katsottuaan tuotemerkin tarjoamaa videota. 

 

  1. Internetin käyttäjät kuluttivat viikossa 6 tuntia ja 50 minuuttia viikossa videoita verkossa katsellen vuonna 2019.

 

  1. Vuonna 2022 82% maailmanlaajuisesta Internet-liikenteestä tulee analyytikkojen mukaan videoiden suoratoistosta ja latauksista.

 

Kiitos, rakkaudesta tilastoihin. #sydän

  936 osumaa
936 osumaa

Tekniq Oy

Tekniq Oy

Tekniq Oy on yksityinen konsultointi-, rekrytointi- ja resurssienhallintayritys, jolla on suuri määrä asiantuntijoita listoillaan.
Yrityksellä on vankka historia projekteista ympäri maailmaa eri kulttuurien ja sijaintien kanssa.

Jatka lukemista
  939 osumaa
939 osumaa