Asiakaskokemuksia

Asiakaskokemus, videosarja yrityksille

Olemme vuoden 2020 aikana kuvanneet asiakaskokemusvideoita. Perinteisen yritysvideon, tai markkinointivideon rinnalle suosituksi vaihtoehdoksi on noussut kahden yrityksen välinen yhteistyötarina.

Jatka lukemista
  61 osumaa
61 osumaa

Metallityöt, yritysvideo 2020

Metallityöt 2020

Vaasan Metallityöt saivat vuoden 2020 toiminnallisen läpileikkauksen videon muodossa, kun toteutimme heille yritysvideon viimeisen vuoden ajan kuvatusta materiaalista.

Lopputulos on varmasti yrityksen näköinen, täynnä Vaasan maisemia jokaisesta perspektiivistä.

 

  69 osumaa
69 osumaa

Wasa Stars

Wasa Stars

Yhdistyksen tarkoituksena on tukea Vaasan seudun nuorten urheilutoimintaa, edistää urheilun leviämistä alueella sekä edesauttaa luomaan kaikille vaasalaisille nuorille tasapuoliset mahdollisuudet harrastaa rakastamaansa lajia.

Jatka lukemista
  162 osumaa
162 osumaa

Marja Bothnia Berries

Marja Bothnia Berries

Marja Bothnia Berries Oy on erikoistunut pakastemarjojen teollisuusmyyntiin.
Yritys organisoi marjojen keräyksen, jäädyttämisen, puhdistuksen ja asiakkaille toimittamisen ympäri maailmaa.

Jatka lukemista
  178 osumaa
178 osumaa

Leinolat Group

Leinolat Group

Leinolat Group on suomalainen perheyrityksistä koostuva konserni.

Jatka lukemista
  262 osumaa
262 osumaa

Prosi oy - lämpösäädeltyjen kuljetusten erikoisosaaja

Prosi Oy

Kuljetusliike Sampo Prosi Oy on elintarvikkeiden lämpösäädeltyihin kuljetuksiin erikoistunut perheyritys.

Jatka lukemista
  286 osumaa
286 osumaa

Videomarkkinoinnin tilastoja vuodelle 2020

Videomarkkinointi

Elämme mielenkiintoisia aikoja tätä kirjoitettaessa, eli maaliskuun loppupuolella 2020. Korona möyrii maailmalla ja tulevaisuus on hämärän peitossa monella alalla, sidosryhmällä ja markkinapaikalla.

Siitä huolimatta, unohdetaan hetkeksi myrskytuuli ulkona ja luodaan katsaus aikaan, jolloin asiat ovat todennäköisesti hieman normaalimmalla tolalla.

Toisin sanoen tarkastellaan aavistuksen videomarkkinoinnin lukuja vuodelle 2020. Mitä siis on mahdollista miettiä tällä hetkellä, tai kenties tulevina kuukausina. Alla 10 nopeata kohtaa takaraivoon talletettavaksi itse kullekin.

 

  1. 85% kaikista Internetin käyttäjistä katsoi online-videosisältöä kuukausittain vuonna 2019. Oli laite tai ruutukoko sitten mikä tahansa. Tämä tarkoittaa, että videosisällöstä tulee koko ajan yhä suositumpaa.

 

  1. 54% kuluttajista haluaa nähdä enemmän videosisältöä ​​tuotemerkistä tai yrityksestä, josta se on kiinnostunut tai seuraa. Tämä puolestaan osoittaa, että myös videosisällön kysyntä tulee kasvamaan JÄLLEEN KERRAN!

 

  1. 87% markkinoinnin ammattilaisista käyttää videota markkinointityökaluna. Yhä useammat yritykset sisällyttävät videosisällön osaksi digitaalista markkinointistrategiaansa.

 

  1. Video on kuluttajan suosikki sisältötyyppinä. Toisin sanoen videota kulutetaan eniten tuotemerkkien kohdalla sosiaalisessa mediassa. Ja jälleen voimme todeta edellisiin kohtiin viitaten, kuluttajat odottavat enemmän videosisältöä.

 

  1. 88% videomarkkinoijista on tyytyväisiä sosiaalisen median videomarkkinointityönsä ROI: hin. Eli lopputuotteeseen sijoitettuihin rahoihin ja mitä tämä prosessi on tuottanut myynnin osalta takaisin.

    Yritykset käyttävät videomarkkinointia liiketoimintansa parantamiseksi. Tähän sisältyy muun muassa myynnin kasvattaminen, tuotemerkkitietoisuuden lisääminen ja asiakkaidensa pitäminen ajan tasalla.

 

  1. Videomarkkinoijat saavat 66% enemmän ”liidejä” vuodessa. Tämä liidien lisääntynyt laatu voi johtua videosisällön tarjoaman koulutuksen laadusta.  (*Liidillä käsitetään yleensä potentiaalista asiakasta)

 

  1. Tavallinen käyttäjä viettää 88% enemmän aikaa verkkosivustolla, jossa on video. Tämä osoittaa, että videosisältö parantaa vahvasti sitoutumista verkkosivustoosi. LISÄÄ SIVUILLESI SIIS VIDEO!

 

  1. Kahdeksan käyttäjää kymmenestä (8/10) on ostanut ohjelmiston tai sovelluksen/appin katsottuaan tuotemerkin tarjoamaa videota. 

 

  1. Internetin käyttäjät kuluttivat viikossa 6 tuntia ja 50 minuuttia viikossa videoita verkossa katsellen vuonna 2019.

 

  1. Vuonna 2022 82% maailmanlaajuisesta Internet-liikenteestä tulee analyytikkojen mukaan videoiden suoratoistosta ja latauksista.

 

Kiitos, rakkaudesta tilastoihin. #sydän

  309 osumaa
309 osumaa

Tekniq Oy

Tekniq Oy

Tekniq Oy on yksityinen konsultointi-, rekrytointi- ja resurssienhallintayritys, jolla on suuri määrä asiantuntijoita listoillaan.
Yrityksellä on vankka historia projekteista ympäri maailmaa eri kulttuurien ja sijaintien kanssa.

Jatka lukemista
  355 osumaa
355 osumaa

Wasa Stars, hyväntekeväisyyskonsertti

WS Arena

Palataan vielä hetkeksi hienoon iltaan 14.12.2019 videon muodossa. 

Jatka lukemista
  328 osumaa
328 osumaa

Vasaramessut 2019

Vasaramessut 2019, Vaasa

Pohjanmaan Expo järjesti Vasaramessut Botniahallissa 26-27.10.2019. Esittelyssä kuvaamamme aftermovie.

Lisätietoa messuista: www.vasaramessut.fi

Kuvaamamme kuvagalleria: www.vasaramessut.fi/kuvagalleria

 

  362 osumaa
362 osumaa

Silmukkatien Autohuolto, Ytsi - osa 3

Ytsi3Ytsi, osa 3

Silmukkatien Autohuollolle kuvaamamme videosarjan osa numero 3. Ytsi katsastuksessa.

Jatka lukemista
  428 osumaa
428 osumaa

Silmukkatien Autohuolto, Ytsi - osa 2

Silmukkatien Autohuolto

Silmukkatien Autohuollolle kuvaamamme mainosvideosarjan osa numero 2.

Jatka lukemista
  479 osumaa
479 osumaa

Silmukkatien Autohuolto, Ytsi - osa 1

Silmukkatien Autohuolto

Silmukkatien Autohuollolle kuvaamamme mainosvideosarjan osa numero 1.

Jatka lukemista
  447 osumaa
447 osumaa

Kotileipomo Hämäläinen

kotileipomo-hamalainen-vaasa

Kotileipomo Hämäläisen juuret ulottuvat aina vuoteen 1926, jolloin Aati Hämäläinen perusti leipomon Vaasaan. Leipomo juhli 90 vuotista taivaltaan joulukuussa 2016.

Jatka lukemista
  482 osumaa
482 osumaa

Schoolday.fi uudisti sivustonsa

Schoolday

Helsinkiläinen School Day on kouluhyvinvoinnin ja tekoälyn asiantuntijayritys. 

Jatka lukemista
  527 osumaa
527 osumaa

Metallityöt - Walking Bridges

Metallityöt - Walking Bridges

Metallityöt, eli Vaasassa toimiva teräsrakenteiden valmistamiseen-, kokoonpanoon- ja hitsaukseen erikoistunut yritys sai itselleen viestintämateriaalia videon muodossa.

Jatka lukemista
  916 osumaa
916 osumaa

Primica Tools

Primica Tools

Primica Tools on Vaasalainen sähkö – ja ilmapainetyökalujen huoltoliike sekä tarvike ja varaosamyyjä.
Yritys huoltaa ja korjaa sähkötyökaluja ja koneita sekä ammattilaisille, että yksityiskäyttäjille.

Jatka lukemista
  588 osumaa
588 osumaa

Ilmastokiri, Greenpeace Suomi

Greenpeace, Ilmastokiri

Tiedättekö te missä on Pohjoismaiden suurin energiateknologian keskittymä? -Vaasassa! Tuo keskittymä on kasvattanut Vaasan seudusta Suomen talouden pikkujättiläisen. Mukana on 140 yritystä, joiden liikevaihto on yhteensä miljardeja euroja.

Jatka lukemista
  801 osumaa
801 osumaa

Video ja LinkedIn

Video ja LinkedIn

Olemme vannoutuneita tilastojen tutkijoita, joten rikastutamme jälleen kerran lukijoidemme elämää muutamilla mielenkiintoisilla faktoilla. Tällä kertaa syvennymme hieman yhteisöpalvelu LinkedIniin, tuohon työelämän Facebookiin.

Jatka lukemista
  581 osumaa
581 osumaa

Henkilökohtainen budjetti, Vaasan kaupunki

Henkilökohtainen budjetti, Vaasan kaupunki

Vaasan kaupungille tuotettu esittelyvideo henkilökohtaisen budjetoinnin kokeilusta Pohjanmaalla.

Jatka lukemista
  940 osumaa
940 osumaa

RStudio, tuoreimmat uutiset